Polityka Jakości
Muzeum im. Aleksandra Kłosińskiego w Kętach
Dyrekcja i Pracownicy Muzeum, pragnąc godnie wypełniać ostatnią wolę swojego Patrona, wdrożyło i stosuje system zarządzania jakością zgodny z wymaganiami normy ISO 9001:2008.
Pamiątki pozostawione przez Aleksandra Kłosińskiego zasługują na miano dóbr kultury i stanowią trzon muzealnych zbiorów. Naszym zadaniem jest podtrzymanie wspaniałej kolekcjonerskiej tradycji gromadzenia, zachowania, udostępnienia i upowszechnienia pamiątek związanych z Miastem Kęty i jego najbliższą okolicą, wzbogaconej o badanie przeszłości tego miejsca. Określone statutowo cele wyznaczają codzienną pracę naszego Muzeum. My jednak wkładamy w ich wypełnianie pasję i zamiłowanie do piękna, dzięki czemu gwarantujemy Gościom przeżycie niepowtarzalnego, historycznego "spaceru po Kętach". Rozpoznawanie i rozumienie potrzeb Klientów, a także starania o najwyższe kwalifikacje pracowników i ich rozwój zawodowy są dla nas najwyższą wartością. Dla Państwa chcemy stworzyć z naszego Muzeum miejsca atrakcyjne i przyjazne dla Zwiedzających. W imieniu wszystkich Pracowników Muzeum i swoim własnym deklaruję realizację wyznaczonych celów jakościowych oraz doskonalenie systemu zarządzania jakością. Deklaruję również osobiste zaangażowanie w celu zapewnienia środków i warunków do realizacji niniejszej Polityki Jakości.
Dyrektor Muzeum
Mgr Zbigniew Matejko
Kęty 23.04.2010 r.
|